HP Smart Printing Services
Via de My Services Portal kunt u uw supplies bestellen, een gebruiksoverzicht downloaden of een servicecall aanmaken. Heeft u vragen over de portal? Neem dan contact met ons op.
MPS Specialist

Besparen zonder kopen!

Contact

HP heeft een team van specialisten om de HP pMPS partners te ondersteunen. Heeft u een vraag of opmerking? Hieronder ziet u met wie u het beste contact op kunt nemen voor uw vraag.
 
MPS Portal
Heeft u vragen over de MPS Portal of bent u uw inloggegevens vergeten?
Stuur dan een mail naar:  HP Account Delivery Manager nikolay.gueorguiev@hp.com
  • De website is www.hp.com/go/serviceportal
  • U dient in het bezit te zijn van een HP Passport account en een aktief contractnummer te hebben
  • Elke gebruiker moet een eigen account hebben.
  • Elk account heeft een eigen rol toegewezen gekregen.
  • Contracten worden toegevoegd aan de rol van de gebruiker.
Helpdesk Call
Voor vragen over de status van openstaande calls, vragen over leveringen van supplies of voor het maken van een helpdeskcall kunt u contact opnemen met het Value Added Services Team.
Telefonisch : +31 20 203 5155
Per e-mail: vas.benelux@hp.com
 
Vermeld bij iedere communicatie altijd uw HP contract nummer.
 
Overige vragen